Käytännönläheistä veneilykoulutusta

Tule Kipparikouluun opettelemaan veneilyä! Tarjoamme kursseja sekä aloittelijoille että kokeneemmille merikarhuille. Kipparikoulun kouluttajat ovat kokeneita ja auktorisoituja veneilyn ja purjehduksen opettajia.

Tutustu kursseihimme!

Opi veneilemään -peruskurssi Opi veneilemään -peruskurssi
Opi veneilemään -peruskurssi
Käytännönläheinen peruskurssi, jonka aikana opit veneen hallintaa, navigointitaitoja ja tunnet meriteiden keskeiset säännöt. Kurssin päätteeksi teemme retken koulutusveneellä Porkkalaan. Kurssin hinta 1.200,- (sis. alv) + koulutusveneen polttoaineet. Max. neljä osallistujaa.
Katamaraanilla Helsingissä Katamaraanilla Helsingissä
Katamaraanilla Helsingissä
Opi purjehtimaan katamaraanilla, koulutus Helsingissä Lauttasaaressa. Koulutus kestää kaksi iltaa. Hinta 749,- per osallistuja (sis. alv). Vähintään viisi osallistujaa, max. kahdeksan osallistujaa.
Viikko katamaraanilla Kroatiassa Viikko katamaraanilla Kroatiassa
Viikko katamaraanilla Kroatiassa
Kohti kansainvälistä huviveneen kuljettajankirjaa Kroatiassa. Viikon mittainen koulutusloma Lagoon-katamaraanilla purjehtien suomalaisen kipparin ja veneilykouluttajan kanssa. Vähintään 6 osallistujaa, max. 8 osallistujaa. Hinta per osallistuja 3.000,- (sis. alv)
Kipparikoulu.fi räätälöidyt veneilykoulutukset Kipparikoulu.fi räätälöidyt veneilykoulutukset
Räätälöidyt koulutukset

Kysy räätälöityjä koulutuksia. Voimme kouluttaa sinua myös omalla veneelläsi sekä muualla Suomessa. Syksyllä on mahdollista järjestää tutkakursseja sekä pimeässä liikkumisen kursseja.
Millaista tukea ja apua tarvitsisit veneilytaitojesi kehittämiseen?